Kāpēc Jūsu mājas Lapā ir Pats Atmosfēru, kā Jūsu Restorāns

“Pirms katra restorāns, pilsētā piedāvātā variācija par kraukšķīgu Brussel kāposti. Pirms astoņkāji sāka popping up uz izvēlnes visur. Pirms deguna līdz astes kulinārijas izplatījās gastropubs uz katra stūra. Tonijs Manijs bija tur, vadošā maksas. Viņa jauninājumi turpina iznākt, un izvēlnes kalpo kā apliecinājums šim trakulīgs, ietekmīgu bistro ir uzturas jaudu.”

Cilvēki iet ēst vairāku iemeslu dēļ. Bet daži negrib gatavot, un citiem, negribu, lai attīrītu, daudziem cilvēkiem tā ir pavisam cita iemesla dēļ vippi 2018. Daudziem no jūsu pusdienām, viņi iet ēst, jo viņi vēlas, ir pieredze. Tie var pusdienot uz grila, lai justies kā viņi ir daļa no kaut zemniecisks un veco rietumiem. Ja tie pusdienot uz itāļu, varbūt viņi vēlas, lai justies kā viņi Itālijā. Ja jūs esat kā vairums restorānu īpašnieki, jūs esat paveikuši daudz, lai radītu pareizo atmosfēru jūsu restorāns, tāpēc tā uzskata, piemēram, pieredze jūsu klientiem alkst mājaslapa. Vēl, jūs esat padomājuši par jūsu restorānu? Daudzi restorānu īpašnieki neapzinās, ka mājas lapā ir paplašinājums no restorāna. Rūpēties, lai palielinātu savu peļņu nodrošinot savu zīmolu digitālās spēļu pieredzi, kas jums sniedz jūsu restorānā. Jūs vēlaties, lai jūsu viesi varētu būt diezgan laba ideja par to, ko viņi redzēs jūsu restorānā, vienkārši apmeklē jūsu mājas lapā. Šajā rakstā mēs apskatīt to, kāpēc jūsu mājas lapā vajadzībām, pašu atmosfēru kā savu restorānu. Vairāk nekā 85% no jūsu klienti apmeklē jūsu restorāna mājas lapā, pirms apmeklē jums personīgi. Šī iemesla dēļ, jūs vēlaties, lai jūsu mājas lapā, lai atbilstu iekšpusē jūsu restorāns. Jūsu viesi apmeklētu jūsu tīmekļa vietni, lai uzzinātu vairāk par jums, par jūsu atrašanās vietu, darba laiku un apskatiet jūsu izvēlnē. Viņiem patīk redzēt reālas bildes no izvēlnes, kā arī iekšpusē jūsu restorānā un pat savu pagaidiet darbinieki. Tātad, pārliecinieties, ka jūsu mājas lapā atspoguļo savu restorānu. Dot viesi vienai personai pieredzi, kas viņiem būs, ja ēdamistaba. Apsvērt savu tēmu. Ir jūsu restorāns upscale, ātrs serviss, ģimenei draudzīga vai kaut kas pavisam unikāls? Pēc tam, veidot jūsu mājas lapā pēc pašu tēmu.

Piemēram, viena jauna tendence šogad ir atjaunot jūras konteineri izmantot kā restorāni. Ja jums ir jauna ideja, kā šis, jūsu mājas lapā vajadzētu būt līdzīgi radošu. Izmantojiet krāsas, tipogrāfijas, attēlu un dizainu, lai atbilstu jūsu ķieģeļu un javas restorāns. Vitrīna priekšmetus uz jūsu mājas lapā, kas padara jūs izceļas ar savu restorānu.

Vai jūsu komandas biedri uzskatīt katru jūsu viesiem ar cieņu un empātiju? Kāda ir signāls no jūsu restorānu?

Neatkarīgi signālu, jūs, kas iekšpusē jūsu restorāns ir jāatspoguļo jūsu mājas lapā. Varbūt jums ir veltīta klientu apkalpošanas un iet augstāk un tālāk par jūsu klientiem. Jūsu mājas lapā vajadzētu atspoguļot šo. Turklāt, jūs vēlaties, lai atspoguļotu pašu attieksmi uz jūsu vietni. Tātad, ja jums ir fine-restorānvagonos izveidi, kas veltīta ilgtspēju, jūsu vārdu izvēle jūsu mājas lapā vajadzētu arī atspoguļot šo. Uzskata, ģimenei draudzīgi, restorāns. Kopija, par jūsu mājas lapā vajadzētu būt ģimenei draudzīgu un piparu ar fotogrāfijas laimīgas ģimenes un krāsains teksts. Izmantot savu kopiju, lai parādītu jūsu mājas lapas apmeklētājiem, ko viņi var sagaidīt, kad tie iet jūsu durvīm. Neaizmirstiet blogā un kāds mājas video. Tās būtu arī pašā tonī un unikālu attieksmi un personību jūsu restorāns. Papildus padoms: pārliecinieties, lai veiktu šo signālu uz jūsu sociālo mediju amata vietas, kā arī.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *